Vi søker etter hundeinstruktør til vår avdeling i Østfold

Publisert 19 januar 2021

Kursdato : Snarest

Nå har du en unik mulighet til å lære mer om mennesker og hund. Å jobbe som instruktør i Oslo Hundeskole gir deg store utviklingsmuligheter.

Vi søker etter utdannet Hundeinstruktør til vår avdeling i Østfold, hvor dagens kursplasser ligger i Moss, Sarpsborg, Fredrikstad og Halden. Det er også en plan om å starte opp i Mysen på sikt.

Vi søker etter hundeinstruktør til vår avdeling i Østfold

Instruktøren vi søker etter må ha kompetanse til å holde valpekurs, grunnkurs, hverdagslydighet, etc. Instruktøren må være villig og kunne tilpasse seg til Oslo Hundeskole sin måte å gjennomføre og holde kurs på.

På kursene i avdelingen har vi fra 5-10 kursdeltakere pr kurs.

Oslo Hundeskole ble stiftet av Jan Geir Marring i 1992 og har siden det vokst seg til å bli en av Skandinavias ledende hundeskoler. Vi er nå en av de eldste og største hundeskolene i Norge med 15 avdelinger og over 100 instruktører fra Tromsø i nord til Vestfold i sør.

Kurstider

På kveldstid to kvelder i uken fra ca 18.00 – 21.00  I tillegg vil det være mulig å holde weekendkurs, etc.

Krav til kompetanse

• Søker må være utdannet hundeinstruktør
  • Søker må snakke godt norsk

Ønsket kompetanse

• Trent og konkurrert med egne hunder
  • Holdt hundekurs og eller privatkonsultasjoner tidligere
  • Erfaring med å lede grupper
  • Erfaring fra en eller flere hundesporter

Personlige egenskaper

• Godt humør
  • Glad i å arbeide med mennesker og dyr

Vi håper vi hører fra deg dersom du ser på dette som en spennende mulighet.

Oppstart så raskt som mulig.

Søknader sendes til aleksander@oslo-hundeskole.no