All teori på nett!

Publisert 14 august 2023

13. januar 2023  starter vi opp ny runde på vår populære Hundetrener og Instruktørutdanning. Ved hjelp av Oslo Hundeskoles beste hundetrener og foredragsholdere er denne utdanningen blitt et av Norges beste innenfor hund. Har du lyst til å jobbe med hund eller bare bli helt rå hundetrener, er dette kurset for deg. Kurset i sin helhet går over 10 helger i løpet av 1 år. Du kan følge alle de teoretiske forelesningene på nett!

All teori på nett!

Ettersom Oslo Hundeskole har avdelinger fra Tromsø i nord til Sandefjord i sør, og er i stadig vekst, trenger vi flere instruktører. For at du skal slippe å reise inn til Oslo for hver helg, har vi satt opp forelesningene på nett. Du kan følge den teoretiske delen fra sofakroken. De praktiske treningene med egen hund tar du med din nærmeste avdelingsleder eller kommer til Oslo. Dette er helt opp til deg. Vi har to helger der alle må komme til Oslo. Da er det trening med egen hund. Begge disse helgene får dere veiledning av de beste hundeinstruktørene i Oslo Hundeskole.

Alle kandidatene får mulighet til praksisperiode i sin lokale avdeling i Oslo Hundeskole.  Her får du en unik mulighet til å være med på kursplassen og møte mange forskjellige hunder og mennesker. Dette lærer du mye av og du får en større "verktøykasse" som gjør deg til en bedre hundetrener og instruktør. Du lærer å kunne håndtere forskjellige typer hunder i alle aldre samt lære deg å holde kurs og være trygg på kursplassen! Her deltar du som observatør og etter hvert hjelpeinstruktør på våre standardkurs.

Om det er noe du lurer på ta kontakt med oss for en hundeprat på 988 89 700 eller an-magrit@oslo-hundeskole.no.

Kurset er delt opp i 2 moduler. Modul 1 er den teoretiske delen som består av 7 helger, mens de siste 3 helgene er modul 2 med fokus på instruktørens rolle. På modul 2 må alle møte i Oslo.

Alle kurshelger:
Fredag 18:30 – ca. 21:30
Lørdag og søndag 09:00 - 15:00

Timeplan:

Her finner du detaljert timeplan for kurset.

Ønsker du å melde deg på vår hundetrener og instruktørutdanning, kan du bestille her.

Meld deg på her

Håper vi sees!

Epost: an-magrit@oslo-hundeskole.no

Følg oss gjerne på facebook og instagram.

facebook_2015_logo_detail

Media criticizing Instagram's new look is a travesty

.