Ditt oppdrett i oppdretteroversikten

Publisert 19 februar 2015

Her kan du lese om hvordan du kan få en presentasjon av ditt oppdrett her på våre nett- og facebooksider!
Tilbud til deg som oppdretter i vår oppdretterdatabase.
Dette tilbudet er en del av vår oppdretteravtale!

Vårt samarbeid med deg som oppdretter er veldig viktig for oss i Oslo Hundeskole. Vi ser derfor alltid på muligheter for å gi deg som oppdretter fordeler hos oss.

Vi har de siste 2 årene bygget opp en nettside som nå er av de aller beste i bransjen. På siden får man blant annet god oversikt over alle våre 14 avdelinger, man kan kjøpe kurs direkte på nett, legge ut produkter i markedsplassen og oppdatere seg på hundetrening gjennom vår artikkeldatabase. I 2012 hadde vi over 100.000 unike besøkende på våre nettsider, og tallene øker stadig!

Som en del av oppdretteravtalen ønsker vi nå å presentere ditt oppdrett på våre nettsider. Dette er en del av oppdretteravtalen og er selvfølgelig gratis!

Vi ønsker også å gi deg muligheten til å linke til våre nettsider fra din oppdretterside. Mange ser på det som et kvalitetestempel for ditt oppdrett at du utdanner deg og bruker kompetansen som finnes i markedet. Oslo Hundeskole er landsdekkende og valpekjøpere i hele landet kan derfor utnytte fordelen du får som oppdretter i vår database.

Link fra din nettside
Når du linker til våre nettsider ønsker vi at du bruker en av de følgende bannerne, eller vår logo. Vi kan også tilpasse disse om du har et spesielt ønske.

Alle disse knappene er 300 pixler brede, dersom dere ønsker andre størrelser kan dere sende mail til marked@oslo-hundeskole.no så skal vi se hva vi får fikset!