ONLINE TRIKSEKURS

Publisert 29 juni 2022

Kursdato : Når det passer for deg!

Her får dere lære 16 triks. Innlæringsmetodene er enkle og lett å forstå. Uansett rase, alder og hvor lydig din hund er i utgangspunktet. Triks er for alle.

Oslo Hundeskole har hundetrenere og instruktører som er i Norges toppen i sin gren. Stine Bjertnes Ingebrigtsvold ble i 2020 JR Norgesmester i Freestyle og Heelwork To Music. Dette er en hundesport der eier setter sammen en rekke triks som skal gjøre i takt med musikk. En veldig krevende men spektakulær sport.

Nå har Stine laget et triksekurs til dere.

Det er mange fordeler med å lære triks. En ting er at det er veldig gøy og fascinerende å se en hund gjøre ting som du ikke trodde var mulig. Men når du trener triks med hunden din får dere et veldig godt forhold og samarbeid. Hund har det utrolig gøy i denne formen for læring at den hele tiden vil søke til deg og se på deg som en veldig kul person. Dette vil faktisk hjelpe deg mye i hverdagen og de små og store utfordringer du har der. Dette er også en veldig fin aktivitet å involvere barn og unge på. Da får de også et veldig godt forhold til hunden din og får være en del av hundeholdet.

Noen av triksene du lærer i dette kurset er:

• Bamse
  • Slalåm mellom beina
  • Gå mellom beina
  • Rygge rundt deg
  • Legge labbene i kryss
  • Rull rundt

Kurset koster 990,- og du har tilgang til kurset i hele 6 mnd. Da har du god tid til å lære hunden triksene. Etter 6 måneder stopper tilgangen automatisk og du vil ikke bli trukket på nytt etter 6 måneder.

Kurset er lagt opp i kapitler der dere lærer et kurs pr kapitel. Da er det lett å bruke kurset som et oppslagsverk. Gå fram og tilbake på de kursene du trener på får å få en repetisjon.

Tren når du vil og hvor du vil.

Følg oss gjerne på sosiale medier: