Mandagsklubben fra 05. juni

Publisert 20 april 2023

Kursdato : Fra 05. juni 2023

Nyhet! Mandagsklubb på Romerike. Vi tilbyr personlig oppfølgning med god kontakt med våre instruktører. Vi ønsker at du som hundeeier, setter mål for hva du ønsker av hunden og ditt hundehold. Ønsker du å vedlikeholde treningen etter kurs og være i et artig trenings miljø, er dette noe for deg!

Mandagsklubben fra 05. juni

Det er viktig for oss at du har det moro uansett hvilket nivå du ønsker å være på. Miljø og samhold er resepten på gode resultater. Har du lyst til å trene sammen med oss, er du hjertelig velkommen, uansett hva slags hund du har. Det er lagt opp til både individuell trening og felles øvelser for at du skal nå ditt mål.

Vi tilbyr personlig oppfølgning med god kontakt med våre instruktører. Vi ønsker at du som hundeeier, setter mål for hva du ønsker av hunden og ditt hundehold. I treningen jobber vi med positive metoder og har fokus på godt samarbeid mellom hund og fører. Vi jobber også med grensesetting og lederskap. Vi gjør dere mer bevisst på at dette gjør det lettere for hunden å forstå deg og det tydeliggjør hva vi ønsker.

Vårt fokus er trivsel og godt samarbeid mellom hund og fører! Vi vil at du skal lykkes!

Mandagsklubben går over 8 mandager fra kl. 19:30 - 21:00, første kurskveld er på vår kursplass på Kjeller.

Kurset viderefører øvelsene fra hverdagslydighetskurset og i løpet av kveldene er deltagerne med på å sette opp hva dere ønsker å trene på. Vi har stort fokus på å vedlikeholde hverdags dressuren vi har jobbet med på de tidligere kursene. Det blir også en gjennomgang av flere hundesporter som f. eks triks, LP, klikkertrening, spor, Rallylydighet m.m.

Ønsker du å melde dere på til Mandagsklubben kan du gå inn her.

knapprmelddegpkurset

Du kan også kontakte oss på telefon 22076776 eller anette@oslo-hundeskole.no

Det er mulig å starte på klubben etter oppstarten, og vi holder på utover sommeren dersom det passer alle kurselever.