Lære mer Agility?

Publisert 20 september 2021

I uke 40 får vi besøk av Geir Grefstad og Ann Karin Jacobsen Olsen, som begge er i Norgeseliten i Agility!

Her har du en unik mulighet til å lære mer om Agility, og utvikle deg videre i denne spennende sporten sammen med din egen hund.

Agility er en hundesport som egner seg for alle hunder uansett rase, alder eller ambisjonsnivå, og er en morsom og fin måte å skape mestringsfølelse på, både for hund og barn.
De samarbeider gjennom en løype med blant annet hopphindre, balansehindre og tunneler.
Sammen skal barn og hund mestre denne løypen og dette fører til en mestringsfølelse som igjen skaper et unikt forhold mellom hund og barn.

Barna vil lære seg å motivere og håndtere hunden, mens de har det gøy!

Våre instruktører er dyktige, både med hunder og barn! Alle har god erfaring, og har vært med oss gjennom flere leirsesonger.

NYHET I ÅR:

På tirsdag under leiren kommer Geir Grefstad og Ann Karin Jacobsen til oss!
De er i Norgeseliten i Agility, og begge har vært Norgesmestere i denne sporten. Geir og Ann Karin har lang fartstid og har holdt mange kurs opp gjennom årene.
Vi gleder oss til at de kommer for å ha en oppvisning og bidra til treningen på agilitybanen!

Lyst til å se Geir og Ann Karin konkurrere i Agility?

Se filmen her

Har du ikke hund? - Lån en av oss, da vel!

Leiren fylles fort opp, så sikre deg plass i dag!

Meld deg på kurs her!