Foredrag med latter og læring

Publisert 10 desember 2021

Kursdato : 18. januar 2022

Bli med på et foredrag med mye latter og masse læring tirsdag 18. januar i Kunnskapssenteret i Sandvika med Geir Marring.

Foredrag med mye latter og masse læring

Vi inviterer til et foredrag tirsdag 18. januar 2022 fra kl 18:30 - 20:00 i Kunnskapssenteret i Sandvika.

Geir Marring har lang erfaring med å formidle sitt budskap på en lett og morsom måte!

Foredraget gir et veldig humoristisk innblikk om hund og eier, og gir stor inspirasjon til å trene og forstå hunden. Geir har lang praktisk og teoretisk erfaring med hund og mangfoldige andre dyrearter i Norge og utlandet. Geir er kjent gjennom mange TV produksjoner og som forfatter av hundebøker. Han er en drivkraft i å sette fokus på å spre kunnskap om hundehold og hundeaktiviteter i Norge.

Geir er eier av Oslo Hundeskole og har mange års erfaring innen hund, trening og læringspsykologi. Han er landskjent for sine gode foredrag hvor hans evne til å formidle sitt budskap gir deg en god start på for å få motivasjon til å forstå og trene hund!

Foredrag med latter og læring

Sted: Kunnskapssenteret i Sandvika, Malmskriverveien 4, 1337 Sandvika. Bygget ligger på platået ved Tinghuset. Det er parkering under E-18 bak Rådhuset og  Sandvika storsenter.

Tid: Tirsdag 18. januar 2022 fra kl 18:30 - 20:00.

Pris pr pers: 250,-

Pris pr familie: 500,-