Webinar serie 2022

Publisert 29 desember 2021

Kursdato : Fra 11. januar 2022

Har du lyst til å lære hvordan du skal få et godt liv med hunden? I løpet av et år skal deltakerne få en god forståelse for hvordan få hund til å bli en god samfunnsborger.

Webinar-serie i 2022

Har du lyst til å lære hvordan du skal få et godt liv med hunden?

Har du lyst til å lære hvordan få en lydig hund?

Har du lyst til å lære hunden din til å bli en god familievenn og en god samfunnsborger?

En gang i måneden skal vi innom et nytt tema. Temaene er viktige for å få den lydige og gode familievennen du alltid har ønsket deg.

Er du med oss i et år, har du nok i verktøykassen din for å oppnå dette.

Pris:

Hvert webinar koster kun 290,- kroner pr måned.

Registrerer du deg for 6 måneder, vil dette bli en totalpris på 1.400,- kroner (233,- kroner pr mnd.).

Registrerer du deg for 12 måneder, vil dette bli en totalpris på 2.200,- kroner (183,- kroner pr mnd.).

Det er ingen bindingstid.

I dette abonnementet får du:

• Et webinar pr måned. Varighet pr webinar er 1,5 time. Det er også muligheter for å stille spørsmål.
  • Webinaret i reprise.
  • I tillegg – et spørsmål & svar møte hver tredje møte.
  • Lesestoff og treningsfilmer.
  • Lukket Facebook gruppe til diskusjoner, tips og råd for de som er registrert for minst 6 måneder.

Temaer vi skal igjennom er:

• 11. januar - Hvordan få det perfekte forholdet til din hund?
  • 8. februar - Hvordan kan du få hunden din til å gjøre som du ønsker?
  • 8. mars -  Hvordan sette regler, grensesetting og gi straff på riktige måte?
  • 12. april - Gå pent i bånd
  • 10. mai -Gå pent i bånd – passering
  • 14. juni - Kontroll – hvordan få en øvelse vi kan stole på
  • 12. juli - Kontroll på løs hund – Innkalling og bli
  • 9. august -     Hundens språk og signaler
  • 13. september - Problematferd – små og store problemer
  • 11.oktober - Pleie - pels, tannhelse, ernæring og kloklipp
  • 8. november -  Rasekunnskap – Hvorfor er det viktig å ha kunnskap om din rase?
  • 13. desember - Jula og nyttårsaften

Hver tredje måned vil vi i tillegg sette opp en time der dere får svar på spørsmål. Da kan dere stille de spørsmålene dere ønsker, og vi er til deres disposisjon.

Webinarene vil holdes andre tirsdag i hver måned, fra kl. 19.00.

Foredragsholdere:

Morten Krogstad har vokst opp med hunder rundt seg. Han har jobbet i snart 20 år som instruktør. Moten har jobbet mye med problematferd, jakt og konkurranse lydighet. Han har konkurrert på høyeste nivå i lydighet, og vært med i flere NM finaler. Har også konkurrert i jakt, rally lydighet og agility. Morten er lidenskapelig opptatt av hundens atferd, språk og signaler. I tillegg til å holde kurs, jobber i Morten i dag som leder i Oslo Hundeskole AS.

An-Magrit Galåen har alltid hatt hunder rundt seg. Konkurrer i dag på høyeste nivå innen hundesporten IGP. Hun har lang erfaring i å holde dressurkurs og problematferd. Ettersom An-Magrit har levd i en hundeflokk store deler av sitt liv, har hun utviklet en stor kunnskap om hundens språk, signaler og drifter. Noe som hun stadig fordyper seg i. I dag jobber An-Magrit 100% med hundetrening og er avdelingsleder for Oslo Hundeskole avdeling Øvre Romerike. I tillegg så har hun hovedansvaret for Oslo Hundeskole sin Hundetrener og Instruktørutdannelse.

Vårt mål er:

Bli den hundeeieren hunden din fortjener!

Vi vil vise deg hva glede med hund virkelig betyr!

Ønsker du å melde deg på vår webinar serie, kan du bestille her.

Håper vi ses!