Valpekurs 7. februar

Publisert 25 januar 2022

Kursdato : 07.02.2022

Har du ny valp i hus og er usikker på hvordan du skal lære den de mest nødvendige tingene?

Gi valpen en god start! Fra valpen kommer hjem begynner treningen for å få en sosial og hyggelig familiehund.

Vi i Oslo Hundeskole har lang erfaring med valpetrening og arrangerer månedlig mange valpekurs rundt om i landet. Her går vi igjennom de mest grunnleggende tingen det nye familiemedlemmet må kunne for å bli en god samfunnsborger.

Kurset bygger på positiv innlæring med grenser som er enkle å forstå, både for hund og fører. Valp og eier får hjelp til å bli en harmonisk flokk som fungerer og mestrer hverdagen.

Vårt mål er at du og valpen skal ha det moro sammen! Vi har et stort fokus på at dere får et godt samarbeid. Har vi et godt samarbeid, vil innlæring av viktige øvelser være enklere å lære inn!

På valpekurset har vi fokus på:

• Få et godt samarbeid mellom valp og fører
  • Sosialisering
  • Miljøtrening
  • Håndtering ved rotrening, pelsstell, kloklipp, helsesjekk m.m.
  • Lære deg å forstå din valp
  • Lek mellom valp og fører
  • Sitt
  • Bli
  • Innkalling
  • Konsentrasjon
  • Dekk/Ligg
  • Starten på å gå pent i bånd
  • Å svare på alle spørsmål
  • At valpen utdannes til å bli en god samfunnsborger!

Kurset er lagt til rette for hele familien, både voksne og barn. Alle er velkommen!

Valpekurset i Bergen går over 8 ganger og går på mandager og onsdager.

Pris - 2.250 kroner
Få mange tips og god hjelp med ditt hundeliv. Meld deg på i dag!
Følg oss på sosiale medier: