Drop Inn passeringtrening 5. april

Publisert 30 mars 2022

Innendørs Hverdagslydighetskurs

Kursdato : 15. mars 2022

Drop Inn passeringtrening 5. april 2022. Vi ønsker å hjelpe hundeeier med å komme i gang med treningen slik at lufteturene blir en hyggelig opplevelse.

Drop Inn passeringtrening 5. april

Vi arrangerer drop inn passeringstrening tirsdag 5. april  fra kl 18:00 - ca 20:00 ved Thon hotell Gardermoen, Balder Alle 22, 2060 Gardermoen.

Link til veibeskrivelse.

Her har vi fokus på passeringstrening, gå pent i bånd og kontrolløvelser.

Dette er et tilbud til alle, uansett rase, alder og utfordringer.

Drop inn passeringstrening er for deg som ønsker å ha mer kontroll i hverdagen. Vi har fokus på gå pent i bånd og  passeringstrening med forstyrrelser.

Pris: 300,-

Du kan enten melde dere på over vår nettside eller komme til drop inn timen uten påmelding. Kommer du uten påmelding, betales timen med Vipps. Det er ikke mulig å betale med faktura.

Alle ønsker en harmonisk hverdags med hunden hvor en kan nyte turer i naturen og i bymiljø. Dessverre er det mange som har vanskeligheter med kontroll i hverdagen og både hund og eier blir stresset.

Vi skal jobbe med samarbeid mellom hund og fører, finne riktig belønningform og forsterker. Dette for å skape et større fokus fra hunden opp mot fører.

Vi jobber med gå pent i bånd, passering og kontroll i alle situasjoner.

Vi trener på teknikker om hvordan du kan trene på å gå pent i bånd og passere andre hunder og mennesker uten at hunden drar i båndet og/eller er utagerende.

Drop inn timen holdes ved Thon hotell Gardermoen, Balder Alle 22, 2060 Gardermoen.

Treningen er for alle raser i alle aldre.

Ønsker du å melde deg på Drop inn passeringstrening, kan du bestille her.

knapprmelddegpkurset

Du kan også kontakte oss på telefon 22076776 eller ovreromerike@oslo-hundeskole.no.

Håper vi sees på vår Drop inn time.

Kontaktinfo

Epost: ovreromerike@oslo-hundeskole.no

Tlf: 22 07 67 76

Mobil: 406 15 250

Følg oss gjerne på facebook og instagram.

facebook_2015_logo_detail

Media criticizing Instagram's new look is a travesty