Webinar oktober – Pleie – pels, tannhelse, ernæring og kloklipp

Publisert 19 september 2022

Kursdato : Fra 11. oktober 2022

Webinar oktober – Pleie – pels, tannhelse, ernæring og kloklipp 11. oktober 2022. Lær mer om hund! Har du lyst til å lære hvordan du skal få et godt liv med hunden? I løpet av et år skal deltakerne få en god forståelse for hvordan få hund til å bli en god samfunnsborger.

Webinar oktober - Pleie - pels, tannhelse, ernæring og kloklipp

Er du en av de som må ta en brytekamp med hunden din når du skal klippe klør?

Kanskje du må til veterinæren for å gjøre det?

Vi har lyst til å hjelpe deg!

Med enkle teknikker vil du på ganske kort tid lære hunden din at dette ikke er noe farlig. Og kanskje denne kloklippingen blir en hyggelig stund?

På dette webinaret vil du lære:

• Håndteringstrening.
  • Belønning og sette krav til håndtering og kloklipping.
  • Teknikker.
  • Hva gjør vi om vi bommer og det begynner å blø?

I tillegg vil du få noen spennende bonus leksjoner:

• Pelsstell.
  • Fôr.
  • Fysisk trening.

Webinarserien:

Har du lyst til å lære hvordan du skal få et godt liv med hunden?

Har du lyst til å lære hvordan få en lydig hund?

Har du lyst til å lære hunden din til å bli en god familievenn og en god samfunnsborger?

En gang i måneden skal vi innom et nytt tema. Temaene er viktige for å få den lydige og gode familievennen du alltid har ønsket deg.

Er du med oss i et år, har du nok i verktøykassen din for å oppnå dette.

Pris:

Hvert webinar koster kun 290,- kroner pr måned.

Registrerer du deg for 3 måneder, vil dette bli en totalpris på 800,- kroner (267,- kroner pr mnd.)

Det er ingen bindingstid.

I dette abonnementet får du:

• Varighet pr webinar er 1,5 time. Det er også muligheter for å stille spørsmål.
  • Webinaret i reprise.
  • I tillegg – et spørsmål & svar møte hver tredje møte.
  • Lesestoff og treningsfilmer.
  • Lukket Facebook gruppe til diskusjoner, tips og råd for de som er registrert for minst 6 måneder.

Temaer vi har vært igjennom:

• 11. januar - Hvordan få det perfekte forholdet til din hund?
  • 8. februar - Hvordan kan du få hunden din til å gjøre som du ønsker? D
  • 8. mars -  Hvordan sette regler, grensesetting og gi straff på riktige måte?
  • 19. april - Gå pent i bånd
  • 10. mai -Gå pent i bånd – passering
  • 14. juni - Kontroll – hvordan få en øvelse vi kan stole på
  • 9. august - Kontroll på løs hund – Innkalling og bli
  • 24. august -     Hundens språk og signaler
  • 13. september - Problematferd – små og store problemer

Temaer vi skal igjennom er:

• 11.oktober - Pleie - pels, tannhelse, ernæring og kloklipp
  • 8. november -  Rasekunnskap – Hvorfor er det viktig å ha kunnskap om din rase?
  • 13. desember - Jula og nyttårsaften

Foredragsholdere:

Morten Krogstad har vokst opp med hunder rundt seg. Han har jobbet i snart 20 år som instruktør. Moten har jobbet mye med problematferd, jakt og konkurranse lydighet. Han har konkurrert på høyeste nivå i lydighet, og vært med i flere NM finaler. Har også konkurrert i jakt, rally lydighet og agility. Morten er lidenskapelig opptatt av hundens atferd, språk og signaler. I tillegg til å holde kurs, jobber i Morten i dag som leder i Oslo Hundeskole AS.

An-Magrit Galåen har alltid hatt hunder rundt seg. Konkurrer i dag på høyeste nivå innen hundesporten IGP. Hun har lang erfaring i å holde dressurkurs og problematferd. Ettersom An-Magrit har levd i en hundeflokk store deler av sitt liv, har hun utviklet en stor kunnskap om hundens språk, signaler og drifter. Noe som hun stadig fordyper seg i. I dag jobber An-Magrit 100% med hundetrening og er avdelingsleder for Oslo Hundeskole avdeling Øvre Romerike. I tillegg så har hun hovedansvaret for Oslo Hundeskole sin Hundetrener og Instruktørutdannelse.

Vårt mål er:

Bli den hundeeieren hunden din fortjener!

Vi vil vise deg hva glede med hund virkelig betyr!

Webinarene våre er veldig populære og flere hundre har deltatt i år.

Tilbakemeldingene har vært overveldende og vi har klart å hjulpet mange hundeeiere med disse forelesningen. Dette gleder oss stort!

Håper du blir med oss også. Vi ønsker å hjelpe så mange som mulig til å få det hundelivet du alltid har ønsket deg.

Sikre deg plass i dag!

Bare klikk deg inn på lenken her for å registrere deg!

Håper vi ses!