Spennende besøk hos Barn & Hund høstleir!

Publisert 28 september 2022

Kursdato : 3. oktober 2022

I høstferien er vi så heldige å få besøk av Robert Bratt-Hveding Gabrielsen.

Der skal han ha oppvisning for oss. Vi skal få se hvordan de absolutt beste går Agility!

Det Robert gjør på Agilitybanen er bare helt utrolig.

Dette kommer til å bli et show som inspirerer oss alle!!! Barn, ungdom og instruktører!

Robert har mye å vise til. Han har oppnådd mer enn mange kan drømme om:

Han har blitt Norgesmester flere ganger.

Første NM gull tok Robert med Arwen, en Engelsk Toy Terrier. Ikke nok med det, men Arwen har deltatt på 2 verdensmesterskap og 4 nordiske mesterskap.

I dag har Robert Border Colliene Safira og Søs. Disse har også fått gull i NM, og deltatt i flere større internasjonale konkurranser. Blant annet har de en tredje plass i Cruft, som er en av verdens største konkurranser.

I tillegg til å konkurrere mye, har han mange kurs i Agility.

Robert er en veldig ettertraktet instruktører. De fleste vil ha en liten bit av hans kunnskap.

Så... hvordan har Robert blitt så god?

På samme måte som vi i Barn & Hund gjør det vel! Med å danse!

Robert begynte med dans da han var 3,5 år gammel. Hans mor sin motto var å ha det gøy, ikke bli best.

Robert danset mye. Reiste fra Fredrikstad til Oslo for å trene. Og med så mye trening, blir en god. Det samme gjør han med Agility. Trener mye, reiser langt for å konkurrere og trene med de beste og har alltid med seg sin mor sitt motto:

HA DET GØY!!!

Vi gleder oss til å se Robert i action på Agilitybanen!

Gi barnet ditt en opplevelse for livet!

Sikre deg plass på høstleir i dag.

Det er bare å klikk på lenken her, registrer deg og du er klar!