Hva vil det si å ha oppdretteravtale hos OHS?

Publisert 1 februar 2020

Her kan du lese om oppdretteravtalen til Oslo Hundeskole. Det er mange fordeler med å ha vår oppdretteravtale.

SAMARBEID MELLOM OPPDRETTERE OG OSLO HUNDESKOLE

Oslo Hundeskole er en av Skandinavias største hundeskoler med 14 avdelinger over hele landet og vi utvider stadig.

Vi ønsker å ha et godt samarbeid med seriøse oppdrettere og gjennom et samarbeid får vi kontakt med nye hundeeiere tidlig og valpen kan få en god og riktig start i hverdagen.

• Som oppdretter kan du bestille valpepakker hos oss som du kan gi videre til dine valpekjøpere. Les mer om valpepakken her.
  • I tillegg til dette får valpekjøpere, medeiere og fôrverter 10 % rabatt på valpe- og grunnkurs i alle Oslo Hundeskoles avdelinger.
  • Valpekjøperne får Oslo Hundeskoles Online Valpekurs til kun 690,-
  • Oppdretter med avtale, får valpe- og grunnkurs gratis med de hundene hun/han har hjemme pr kull. Maks 2 kurs pr år.

Oppdretteravtalen er gratis!

Har du som oppdretter en nettside får du mulighet til å fortelle om samarbeidet på dine nettsider. Ønsker dere dette kan bannere lastes ned fra oppdrettersidene.

Oslo Hundeskole arrangerer minst en gang i året et seminar for oppdrettere.

Som oppdretter vet du betydningen av at valpen får en god og riktig start, og at tidlig dressur er viktig. Vi har utviklet et valpe- og grunnkurs som bygger på positiv opplæring og grenser som er enkle å forstå, både for hund og fører. Kjente etologer og psykologer har vært med på utviklingen av kursene, slik at læringspsykologien og rasenes egenskaper blir ivaretatt.  Ordinærkursene går over 8 ganger, 2 dager i uken. Instruktørene i Oslo Hundeskole har gått vår egen instruktørutdanning og holder god kvalitet på de kursene de holder.

Som seriøs oppdretter av din hunderase er du like klar over som oss, hvor viktig det er at valpen får den start i livet den fortjener. Sammen med deg ønsker vi å bidra med erfaring og kompetanse til nye hundeeiere.

Håper du ønsker å ha et samarbeid med oss og at vi ses ved neste oppdretterseminar!

Hva skal til for å få oppdretteravtale hos Oslo Hundeskole

Kennelnavnet må være registrert hos NKK (Norsk Kennel Klub) og dere må ha fått valper de siste 2 årene, eller ha planlagt kull.

Du bestiller oppdretteravtale ved å sende en mail til post@oslo-hundeskole.no med info om oppdrette, rase dere har oppdrett for, adresser og annen relevant informasjon. Vi sender deretter ut et velkomstbrev til deg.