Tilbud til raseklubber

Publisert 1 mars 2015

Vi ønsker å tilby gode og seriøse raseklubber et tilbud som skal være med å øke synligheten samt gi mer tilbake til medlemmene!

Gode og seriøse raseklubber er en viktig bidragsyter i hundenorge. Å holde oversikt, kontroll på samt å aktivisere alle medlemmer er viktig for hunders ved og vel. Vi i Oslo Hundeskole ønsker å tilby dere som raseklubb et tilbud. Hensikten med et samarbeid vil være å synliggjøre deres rase og oppdrettere, aktivisere hundene i deres raseklubb og tilby deres medlemmer rabatterte kurs i alle Oslo Hundeskole sine avdelinger.

Oslo Hundeskole er den største hundeskolen i Norge med 14 avdelinger på landsbasis. Vi har avdelinger i Tromsø, Bergen, Vestfold, Østfold, Oslo, Akershus, Hedmark, Oppland og Buskerud. Vi jobber også med å starte opp avdelinger i de byene vi enda ikke er representert. Oslo Hundeskole ble startet av Geir Marring i 1992 og har holdt kurs siden det. Vi har også egne sommerleirer for Barn og ungdom, samt instruktørkurs hvor vi utdanner våre egne instruktører!

Vi ser for oss et gjensidig samarbeid med følgende innhold:

• Alle deres medlemmer får 10% på valpekurs og grunnkurs hos Oslo Hundeskole
  • Alle oppdrettere i raseklubben kan få kennelpresentasjon på oslo-hundeskole.no
  • Oslo Hundeskole jobber med løsninger for å få presentert raseklubben på våre sider. Foreløpig kan vi legge presentasjon på lik linje med oppdrettere. Denne siden ligger på våre nett- og facebooksider.  Se egen fane med "Raseklubber".
  • Oslo Hundeskole setter opp fagkvelder med Geir Marring eller andre som foredragsholdere hvor raseklubbene blir invitert. Fagkveldene vil inneholde både foredrag, samt mulighet for diskusjon og samtaler. Kveldene vil i utgangspunktet holdes på vårt hovedkontor i Oslo.

Er det andre samarbeidsområder dere kunne tenke dere er det bare å ta kontakt!

Oppdrettere kan selvfølgelig også få oppdretteravtale med oss. Les mer her!

Er et slikt samarbeid av interesse, send mail til post@oslo-hundeskole.no

Oslo Hundeskole

Med kvalitet og kompetanse i fokus!