Utstilling- og handlerkurs 23-23 April

Publisert 16 januar 2023

Kursdato : 22 - 23 april 2023

Utstilling- og handlerkurs 22 – 23. April.

Vi arrangerer utstilling- og handlerkurs for alle raser. Er du nysgjerrig på hva utstilling er og hvordan du skal få best mulig hjelp for å komme i gang? Ønsker å få mer erfaring? Da er dette kurset for deg og din hund.

Utstilling- og handlerkurs 22. - 23. April

På dette kurset lærer du hvordan du best mulig kan vise hunden din i utstillingsringen. Du lærer teknikker for handling med individuell veiledning. Det blir teori og praktisk trening for utstilling. Dette er en unik mulighet til å tilegne deg erfaring slik at du på best mulige måte kan vise frem hunden i utstillingsringen. På kurset vil Ingrid hjelpe deg og din hund med finpussen. Kurset gjør deg til å bli tryggere i utstillingsringen.

På kurset får du lære:

• Krav til å delta
  • Påmeldelse
  • Selve dagen
  • Før man drar på utstilling
  • Når man skal inn i ringen
  • Klassedeling
  • Bedømmelsen
  • Stor finalen

Litt om instruktøren:

Instruktør er Ingrid, hun startet med utstillinger når hun var 6 år gammel. Da konkurrerte hun i barn og hund.

Hun startet med juniorhandling året hun ble 10. Der ble hun kjent mange forskjellige hunderaser.  Hun har deltatt på 3 NM og vært med på uttak til landslaget.

Kursdato 22 og 23 april. kl. 10:00 -  15:00

Kurset holdes  Myrbø Neset 60 Arna 5267

Kurset koster 1950,-

Er du nybegynner eller erfaren, er dette kurset for deg!

Håper du blir med på en sosial, lærerik og hyggelig helg med oss!

Vi samarbeider tett med Veterinærer ved Myrbø Dyreklinikk (vegg i vegg med kurslokalene) , og Myrbø Dyresenter, de har butikk med alt man trenger til hunden, ( alle deltagere hos OHS

Bergen får 10 % på alle ordinære varer så lenge man er kursdeltager), i tillegg har de pensjonat for hund og katt.

Dere parkerer på treningsbanen både på teori og praksis treningene.

Håper vi sees !