Effektiv Hundetrening Drop-in trening

Publisert 14 februar 2024

Kursdato : 24. februar 2024

Drop-In passeringtrening 24. februar. Å kunne gå pent i bånd er en ferdighet som både eiere og hunder vil dra nytte av. Drop-in passeringstrening varer tre timer og ledes av erfarne instruktører som gir et strukturert og støttende miljø slik at både hundeeier og hunden lærer og får god fremgang.

Effektiv hundetrening drop-in passeringstrening

Vi arrangerer drop-in passeringstrening lørdag 24. februar  fra kl 12:00 - ca 15:00 ved Storøya skole, Fornebu.

Å kunne gå pent i bånd er en ferdighet som både eiere og hunder kan dra nytte av. Det er imidlertid ikke alltid like enkelt å oppnå, spesielt med hunder som har en tendens til å være utagerende eller unge hunder som fortsatt lærer seg grunnleggende ferdigheter. Drop-in passeringstrening tilbyr en løsning for hundeeiere som ønsker å forbedre hundens passeringsevner på en effektiv måte. Disse tre timers treningene ledes av erfarne instruktører som gir en strukturert og støttende miljø for både hundeeiere og hunder.

Målgruppe:

Drop-in passeringstreningene er ideelle for hundeeiere som ønsker å forbedre hundens passeringsevner, uavhengig av hundens alder eller erfaring. Fra unghunder som trenger å lære grunnleggende lydighet til voksne hunder som trenger å forbedre sin oppførsel på tur. Vi tilpasser treningen til de ulike behov og ferdighetsnivåer.

En av de største fordelene med drop-in passeringstreningene er tilgangen til profesjonelle instruktører. Instruktørene er erfarne og kunnskapsrike når det gjelder hundeatferd og opplæringsteknikker. De kan gi personlig veiledning og tilpasse øvelser basert på hver hunds behov og utfordringer. Gjennom deres veiledning lærer hundeeiere effektive strategier og teknikker for å hjelpe hunden å mestre kunsten å gå pent i bånd.

Under drop-in passeringstreningen blir hundeeiere og hunder introdusert for en rekke strukturerte øvelser designet for å forbedre passeringsevnen. Dette kan inkludere øvelser som fokuserer på oppmerksomhetstrening, korrekt båndføringsteknikker og håndtering av distraksjoner under turen. Gjennom gjentatte øvelser og positiv forsterkning lærer hundene gradvis å gå pent i bånd i ulike situasjoner og miljøer.

Positiv forsterkning:

En sentral komponent i drop-in passeringstrening er bruken av positiv forsterkning. Belønningsbaserte metoder brukes til å fremme ønsket atferd hos hundene. Dette kan inkludere bruk av godbiter, ros, og lek som belønning for riktig oppførsel. Ved å fokusere på positiv forsterkning oppmuntres hundene til å gjenta ønsket atferd og oppnå større suksess i passeringssituasjoner.

Krav og forventninger:

Mens drop-in passeringstrening tilbyr en avslappet og støttende atmosfære, er det viktig å huske på at deltakelse krever et visst nivå av engasjement og deltakelse fra hundeeiere. Dette kan inkludere å følge instruktørens anvisninger, være oppmerksom på egen hunds atferd og respektere andre deltakere og hunder i gruppen.

Drop-in passeringstrening gir en verdifull mulighet for hundeeiere å forbedre hundens passeringsevner på en effektiv og støttende måte. Gjennom strukturerte øvelser, profesjonell instruktørstøtte og positiv forsterkning kan hunder lære å gå pent i bånd uansett alder eller erfaringsnivå. Med riktig engasjement og dedikasjon fra både hundeeiere og hunder, kan drop-in passeringstrening være nøkkelen til å oppnå vellykket passering og trivelige turer for alle parter.

Pris: 500,-

Du kan enten melde dere på over vår nettside eller komme til drop inn timen uten påmelding. Kommer du uten påmelding, betales timen med Vipps. Det er ikke mulig å betale med faktura.

Ønsker du å melde deg på drop-in passeringstrening, kan du bestille her.

knapprmelddegpkurset

Håper vi sees på vår drop-in passeringstrening!

Kontaktinfo

Epost: ab@oslo-hundeskole.no

Tlf: 22 07 67 76

Mobil: 482 06 480

Følg oss gjerne på facebook og instagram.

facebook_2015_logo_detail

Instagram announces new changes to the timeline based on feedback - GSMArena.com news