WEBINAR 14. mai

Publisert 22 april 2024

Kursdato : 14. mai 2024

Lær å trene hunden din til å gå pent i bånd og mestre passeringstrening – Webinar 14. mai kl. 19.30

Ønsker du å forbedre turene med hunden? Bli med på vårt nettbaserte webinar over Zoom den 14. mai kl. 19.30 med fokus på hvordan du kan trene hunden din til å gå pent i bånd og takle passeringssituasjoner bedre.

Gå pent i bånd: Teknikker og strategier for å lære hunden din å gå rolig og komfortabelt ved din side.

Passeringstrening: Hvordan håndtere møter med andre hunder eller mennesker under turer.

Belønningsteknikker: Effektive måter å belønne og motivere hunden din under trening.

Krav til gode turer: Hva som utgjør en god tur for både deg og din hund.

Å skape glede med hunden din: Hvordan styrke båndet og opplevelsen mellom deg og din hund gjennom trening.

Foredragsholdere:

Morten Krogstad: Erfaren hundetrener med spesialisering innen adferd og lydighetstrening.

An-Magrit Galåen: Ekspert på hundeadferd og belønningsteknikker.

Dette webinar vil være interaktivt, og du vil få muligheten til å stille spørsmål til våre erfarne foredragsholdere.

Vi ser frem til å dele kunnskap og inspirasjon med deg og din hund!

Praktisk informasjon om webinaret.

Det er mulig å stille spørsmål underveis på en chatt i webinaret. Du vil derfor få svar på det du lurer på og trenger hjelp til.

Vi bruker Zoom. Første gangen du logger inn må du laste ned programmet. Link til nedlastningen finner du når du  går inn på webinaret. Dette tar kun ca. 10 sekunder å gjøre.

Webinaret varer 1,5 time og vi oppsummerer spørsmålene på slutten av webinaret.

Send oss gjerne spørsmål. Send da til  an-magrit@oslo-hundeskole.no.

Håper vi sees på vårt webinar!

Ønsker du kontakt, kan du sende e-post eller ringe!

Epost: an-magrit@oslo-hundeskole.no

Følg oss på facebook og instagram og du får for eksempel med deg siste nytt.

facebook_2015_logo_detail

Media criticizing Instagram's new look is a travesty