Til valpekjøperen!

Publisert 9 april 2015

Her er velkomstbrevet vi sender til valpekjøperene i valpepakken.

Gratulerer med ny valp!
Dere har nå en spennende og fin tid foran dere. Den første tiden med valpen er en viktig tid for pregning og sosialisering. Det er også viktig at dere kommer riktig i gang med trening for å få ett godt samspill med valpen.

Hundeskolen er landets største, og en av de eldste private hundeskolene. Vi har flere avdelinger i Norge, og vi utvider stadig.

Din oppdretter har en oppdretteravtale med Oslo Hundeskole og vi gir deg 10 % rabatt på valpekurs og grunnkurs.

Viktig: Husk å gi beskjed om dine 10 % når du melder deg på kurs.

Alle våre instruktører går igjennom vår egen instruktør utdanning for å sikre riktig og god kvalitet. Instruktørkurset er en av landets mest omfattende sivile utdanning innen faget hund, og er svært anerkjent både blant utøvere og faginstanser.

Vi har mange avdelinger i Norge. Finn din nærmeste avdeling og ta kontakt for en hyggelig hundeprat.

Se også vår hjemmeside www.oslo-hundeskole.no for mer informasjon om vårt kurstilbud.

Vi ønsker deg lykke til med valpen!

Jan Geir Marring

Adresse: