valpekurs 20. januar

Publisert 16 desember 2015

Vi tilbyr innedørs valpekurs med oppstart 20. januar 2016. Kurset holdes i vår innedørs hall sentralt ved Gardermoen.

Fra valpen kommer hjem begynner treningen for å få en sosial og hyggeligfamiliehund.

Valpekurset er for valper mellom 3 - 6 mnd og er for alle raser. Dette er en alder hvor valpen er meget mottagelig for læring.

Kurset bygger på positiv innlæring med grenser som er enkle å forstå både for hund og fører. Du og valpen får hjelp til å bli en harmonisk flokk som fungerer og mesterer hverdagen. Kursene er lagt til rette for hele familien, både voksne og barn.

I løpet av 10 kvelder lærer eierne å rose og motivere hunden riktig. Vi lærer innforskjellige øvelser på en positiv og morsom måte. Vi jobber med å være oppmerksom på fører, konsentrere seg over lengre perioder, innkalling med forstyrrelser, sitt, sitt og bli, grunnlaget for å gå pent i bånd og grensesetting. Vi legger inn forstyrrelser etter hvert.

I løpet av kurset har vi en bruksdag hvor alle som går valpekurs og grunnkurs i skogen på en søndag. På bruksdagen jobber vi med dressur, innkalling og sportrening. Vi grilller og avslutter dagen med hundesprint hvor de raskeste får fine premier.

Første kurskveld har vi teori uten hund ved Kløfta Velhus, Kongsvingervegen 10, 2040 Kløfta. Teorien starter klokken 18.30 – ca 20:30.

Kurset går over 10 ganger, 2 dager i uken. Kurset koster 2100,- Vi har et pakketilbud med 3 kurs for 5300,-. (valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighetskurs.)

Valpekurset holdes i vår innendørs treningshall i Gardermovegen 16, Nannestad.

Ved påmelding til innendørs valpekurs kan du velge mellom tirsdager/torsdager eller mandager/onsdager.
Ønsker du å melde deg på, trykk på denne linken eller kontakt oss på telefon 22076776 eller an-magrit@oslo-hundeskole.no.

Håper vi ses!