Sporkurs 23-24 april

Publisert 29 februar 2016

Kursdato : 23-24 april

Vi setter opp sporkurs i Sarpsborg 23-24 april. Dette er en fantastisk måte å aktivisere hundene på for hunder i alle aldere. Sikre deg plass i dag 😀

Spor er en fantastisk måte å aktivisere hunden din på. Bli kjent med en av hundens grunnleggende sanser gjennom vårt kurs.

Meld deg på her!

Som en av de få hundeskolene i Skandinavia har Oslo Hundeskole egne eksperter på ettersøkshund. Dette kurset kan hele familien være med på. Her vil du oppdage hvor moro hunden synes det er å bruke sine egne naturlige instinkter. Vi har eget terreng som er tilrettelagt for at du og din hund skal lykkes.  Dette kurset er virkelig å anbefale for alle og her kan hunder i alle aldere bli med.

Vi har fått inn avdelingsleder i Oslo Hundeskole avdeling Follo, Ole Jan Kristiansen som instruktør på dette kurset. Ole Jan har lang erfaring med spor bl.a. gjennom Norske Redningshunder.

Sportrening aktiviserer hunden og lar den få bruke noen av sine naturlige instinkter. De aller fleste hunder liker å bruke nesen sin, både for å undersøke omgivelsene og få stillet sin nysgjerrighet.

Å trene spor styrker også kontakten mellom hund og fører.

Kurset blir avholdt i Sarpsborg-området. Adresse kommer snart!

Meld deg på her!