Nye og spennende aktiviteter på leir!

Publisert 10 mars 2016

Både barne- og ungdomsleirene handler om å lage felleskap og gode sommerminner. Her møter du ungdommer med samme interesser som deg. I tillegg til agility, skal vi i sommer blant annet prøve flere nye aktiviteter som vi ikke har hatt før på leir;

Rallylydighet - en hundesport som kombinerer både lydighet og agility med noen egne øvelser. En sport som ønsker å fremme samspill og der glede er vel så viktig som presisjon.

Smeller – her må hunden bruke nesen til å finne det vi har lagt ut i en enkel bane. Alle hunder har god luktesans, så dette er noe de liker å jobbe med!

Flyball – En kort løype med hindre og en ball som skal fanges i andre enden! Her er det mye fart og moro!

Vi deler opp i mindre grupper og jobber ut i fra det nivået hver enkelt ekvipasje er på! Her er det rom for mye hyggelig samarbeid mellom hund og barn/ungdom.

Leiruker for barn i 2016: 26, 27,28, 32 og 33

Leiruker for ungdom i 2016: 26, 27, og 32.