Seek kurs viderekomne 16. – 17. april

Publisert 1 mars 2016

seek kurs

Kursdato : 16. - 17. april 2016

Seek kurs viderekomne 16. – 17. april holdes innendørs i vår hall ved Gardermoen hvor vi har egen seekbane. Kurset er for deltagere som har gjennomført seek nybegynner. Instruktør er Bjørn Erik Frigaard.

Seek kurs viderekomne 16. - 17. april

Kurset er for deltagere som har gjennomført seek kurs tidligere.

Vi arrangerer Seek kurs på vårt hundesenter ved Gardermoen 16. - 17. april  Vi starter med  praktisk trening lørdag og søndag. Kurset holdes innendørs i vår treningshall sentralt ved Gardermoen. Gardermovegen 16, 2030 Nannestad.

Treningshallen har en egen seekbane hvor hunden får jobbet i et riktig miljø med mange gjemmesteder for kongen.

Bjørn Erik Frigaard har tjenestegjort 12 år som politisjef i Hundepatruljen på Romerike. Når han ble pensjonist begynte han å jobbe i Oslo Hundeskole med instruktørkurset, seek kurs og som foredragsholder. Hans lange erfaring og kompetanse med tjenestehunder og test av valp/hund, bidrar til et høyt nivå.

Ved påmelding kan du bruke denne linken

Kurset koster 1750,- Ønsker du mer info og/eller melde deg på, kontakt oss på telefon 992 02 576 eller bjornerik@oslo-hundeskole.no

Håper vi ses!