BRONSEMERKE KURS i Vestfold

Publisert 23 april 2016

Kursdato : 10.Mai 2016

Bronsemerkekurs er kurset for deg som vil ha det gøy og trene familiehunden eller dersom du ønsker å komme deg opp og frem innen hundesport. Egner seg best for de som er ferdig med hverdagslydighet.

Bronsemerkekurs passer både for deg som vil trene litt med familiehunden og for deg som ønsker å drive med en form for hundesport.

Bronsemerkekurs passer for alle hunder som har gått ferdig hverdagslydighet.

På bronsemerkekurs vil vi jobbe med å kunne trene hunden uten synlig godbit eller leke og vi vil øke forstyrrelsene og jobbe med økt konsentrasjon hos hundene. Vi lærer oss enda bedre timing på belønning og lærer å samarbeide enda bedre med hunden.

Instruktørene på bronsemerkekurset konkurrerer selv aktivt med sine hunder og har mye kunnskap de gjerne deler på dette kurset.

På bronsemerkekurset jobber vi med;

sitt og bli
dekk og bli
innkalling
fri ved fot
lineføring
stå under marsj
dekk fra holdt
Siste kurskveld vil det holdes en bronsemerkeprøve. Bronsemerkeprøven holdes for en dommer som vil dømme ekvipasjen etter NKK sitt regelverk. Oslo Hundeskole holder bronsemerkeprøven uoffisielt.

Bronsemerkekurset går to ganger i uken og det er 10 kurskvelder.

Informasjonen som står i denne artikkelen er veiledende og kursene kan ha små forskjeller i de forskjellige avdelingene. Les på avdelingens hjemmeside eller ta kontakt oss på 22 07 67 76 hvis du har noen spørsmål.

Meld deg på her : https://kurs.oslo-hundeskole.no/searches/7767/206.aspx?_ga=1.90765459.803401219.1445503731