Hundens Dag med Oslo Hundeskole Avd. Østfold

Publisert 20 juni 2016

Hundens Dag

Kursdato : 20. august, 2016

Lørdag, 20. august arrangerer Oslo Hundeskole Avdeling Østfold «Hundens Dag» på kursplassen vår på Kala Travpark i Sarpsborg fra 11:00 til 15:00.

Det blir et flott arrangement med hundeaktiviteter for publikum, oppvisninger fra bruks-, sports- og tjenestehunder og boder og stands fra samarbeidspartnere og bransjeaktører. Det vil selvsagt være åpen kiosk og gratis parkering denne dagen. Det kan også antas at vi og våre samarbeidsparnere har mange gode tilbud denne dagen.

Lista med aktiviteter og tilbud vil fylles ut fortløpende, og vi vil i tiden fremover jevnlig lansere nye høydepunkter.

Foreløpig kan vi avsløre følgende godbiter:

Aktiviteter:

• Gratis "mini-valpekurs" kjøres tre ganger i løpet av dagen.
  • Agility
  • Lek med hund
  • Innføring i SEEK - Spesialsøk etter samme modell som Politiet, Forsvaret og Tollvesenet bruker.
  • Hundesprint - Vi kårer dagens raskeste hund i klasse stor og liten. Selvsagt med flotte premier.

Oppvisninger:

• 12.00 - Agilityoppvisning
  • 12.30 - Trekkhund og sparkesykkel
  • 13.00 - Norske Redningshunder
  • 13.30 - Seek - søksarbeid
  • 14.00 - Hundesprint

Stands/boder:

• Royal Canin
  • Dyreelskær'n Dyrebutikk og Hundefrisør
  • Nedre Glomma Dyreklinikk
  • Norges Hundekjørerforbund
  • www.sparkesykkel.info
  • Norske Redningshunder
  • Oslo Hundeskole - Barn og Hund
  • Forever Living Products

Lista oppdateres fortløpende, så følg med, og sett av dagen. Dette blir en minneverdig dag for alle hundeinteresserte! Velkommen til Hundens Dag hos oss!

Hundens Dag