Grunnkurs 25/8-16

Publisert 12 august 2016

Grunnkurs

Kursdato : 25.8.16

Grunnkurs i Drammen og Lier starter med felles teorikveld torsdag 25. august.

Har du tanker om å drive med en form for hundesport? Har du gått valpekurs og ønsker å fortsette? Ønsker du å ha en fungerende familiehund? Har hunden din blitt litt vanskelig? Uansett hva grunnen måtte være er du og hunden din hjertelig velkommen på grunnkurs.

Her jobber vi med å lese hunden på riktig måte for å kunne bruke riktig verktøy for å trene frem en behagelig, lydig hund. Vanlige øvelser på grunnkurs er blandt annet:
- gå pent i bånd; en hund som ikke drar på tur er en behagelig turkamerat
- sitt / dekk / stå - og bli
- lineføring
- passering
- innkalling
og andre øvelser det måtte komme ønsker om.

Grunnkurset går over 10 kvelder inkludert teorikvelden og en bruksdag (en søndag i skogen). Vi har felles teorikveld torsdag 25/8 kl. 18.30-21.00 på Strømsgodset Menighetssenter/Villa Blå. Videre kurskvelder er:
Drammen, Brandengen skole:
Mandager kl. 19.30-21.00
Lier, Tranby skole:
Torsdager kl. 19.30-21.00

På våre kurs tar vi betalt per firbeint - ikke per tobeint - så hele familien er hjertelig velkommen. Kurset koster 2100,- kr.

Er dette noe du har lyst å være med på? Meld deg på her: grunnkurs
Vi gleder oss til å se deg på kurs!