Hverdagslydighet i Drammen & Lier – 9. & 10. november

Publisert 6 november 2016

Innendørs Hverdagslydighetskurs

Kursdato : 9. & 10. november

Har du kommet ordentlig i gang med å trene hunden din? Da passer hverdagslydighetskurs for deg.
Onsdag 9. november starter det i Drammen! I Lier starter vi torsdag 10. november.

Hverdagslydighetskurs er for alle hunder som har gått grunnkurs eller har en grunnleggende lydighet inne. Vi setter høyere krav til både hund og eier. Øvelser og kommandoer skal sitte så du får en god familiehund som fungerer i hverdagen. Vi legger på forstyrrelser og jobber med å fjerne forsterkerne (godbitene/lekene) i øvelsen.

Vi legger stor vekt på læring i et hyggelig miljø hvor både to- og firbeinte skal trives og ha det morsomt.

Noen av øvelsene vi har på hverdagslydighetskurset er: innkalling m/u utgangsstilling, sitt/dekk/stå - og bli, stå under marsj, passerings- & hilsetrening. Siste kurskveld har vi en hverdagsprøve og det deles ut et "hundeeierbevis".

På våre kurs tar vi betalt per firbeint - ikke tobeint - så om flere i familien vil være med på kurs er de hjertelig velkomne. Kurset går over 10 kvelder (inkl. teorikveld) og koster 2100,- kr.

I Drammen er kurskveldene på Brandengen skole, onsdager fra 19.30-21.00.
I Lier er kurskveldene på Tranby skole, torsdager fra 19.30-21.00.

Vil du være med på hverdagslydighetskurs? Meld deg på her: kurspåmelding
Vi gleder oss til å se deg på kurs!