Kursoppstart 30 Januar

Publisert 15 november 2016

Kursdato : 30/1- 2017

Oppstart 30 Januar 2017 på Gjøvik og Biri med Valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet.  Felles teori på Gjøvik 30 Januar.

Første praktiske kveld på Biri er 31 Januar  og første praktiske kveld på Gjøvik er 1 Februar.

Første kurskveld 30 Januar er det felles teori, uten hund i H-bygget på Høgskolen i Gjøvik. Adressen er Teknologiveien 22, 2815 Gjøvik. Klokken 18.30 til  ca.20.30.

Kursene på Gjøvik går mandager og onsdager og vi gjennomfører valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet.
Kursene på Biri er tirsdager og torsdager, og vi gjennomfører valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighet.

På alle våre kurs  er alle hunder velkomne, uansett alder. Vi hjelper til og tilpasser treningen på det nivået du og din hund er! Kursene går to ganger i uken over 10 ganger.

Følg og lik oss gjerne på facebook siden vår:

Meld deg på ved å klikke her, eller  kontakt Mette:  mette@oslo-hundeskole.no eller mobil 47 90 80 52