Valpekurs 29/5 på Gjøvik og Biri

Publisert 26 april 2017

Kursdato : 29/5-2017

På valpekurset legger vi grunnlaget for en trygg og sosial familiehund.Felles teori på Gjøvik 29/5.

Fra valpen kommer hjem begynner treningen for å få en sosial og hyggelig familiehund.

Valpekurset passer for valper eller hunder uten erfaring fra kurs eller lydighetstrening. Valpekurset passer både for deg som vil ha en velfungerende familiehund og for deg som vil drive med en form for hundesport.

Sliter dere med valpebiting, tissing inne, ha på bånd, uro eller bare ønsker en god start med samarbeidet med din ny valp, er dette kurset for deg!

Kurset bygger på positiv innlæring med grenser som er enkle å forstå både for hund og   fører. Valpen og eier får hjelp til å bli en harmonisk flokk som fungerer og mestrer hverdagen. Kursene er lagt til rette for hele familien, både voksne og barn.

På valpekurset jobber vi med øvelser som;

-innkalling

-håndtering

-sitt

-bli

-kontakt med hundefører

-forstå hunden din

Vi lærer inn øvelsene på en positiv måte med hjelp av godbiter og riktig bruk av stemme og kroppspråk.

Oppstart 29 Mai 2017 på Gjøvik og Biri med Valpekurs,   Felles teori på Gjøvik 29 Mai.

Første praktiske kveld på Biri er 30 Mai  og første praktiske kveld på Gjøvik er 31 Mai.

Første kurskveld 29 Mai er det felles teori, uten hund i H-bygget på Høgskolen i Gjøvik. Adressen er Teknologiveien 22, 2815 Gjøvik. Klokken 18.30 til  ca.20.30.

Følg og lik oss gjerne på facebook siden vår:

Meld deg på ved å klikke her, eller  kontakt Mette:  mette@oslo-hundeskole.no eller mobil 47 90 80 52