Oslo Hundeskole avdeling Trøndelag

Publisert 22 mai 2017

Oslo Hundeskole kan med glede meddele at vi har inngått en avtale med en ny avdeling i Trøndelag. Vi har sammen med ny avdelingsleder Stian Kristiansen hatt en prosess på ca 2 mnd før vi nå har signert franchisekontrakt.

Stian Kristiansen har flere års erfaring fra Norske Redningshunder og hundetrening lokalt i Trøndelag. Han har allerede et godt opparbeidet nettverk i distriktet, noe som han vil dra nytte av nå som han skal bygge opp en avdeling i Oslo Hundeskole i Trøndelag. Han har også viktig erfaing fra drift og økonomistyring i selskaper, noe som kommer godt med i driften av avdelingen.

Avdelingen vil i første omgang bygge opp en kursplass/kursområde på Stjørdal og ekspandere etterhvert. Stian har kontakt med flere som kan være potenisielle instruktører i avdelingen som bor i området, inkludert instruktører med tidligere erfaring fra Oslo Hundeskole. Stian er også interessert i å komme i kontakt med andre potensielle instruktører i området.

Avdelingen vil starte opp med standardkurs fra august 2017. Før dette vil vi sammen jobbe for å få all nødvendig info, kursplass, lokaler og utstyr på plass. Da Stian har erfaring fra Norske Redningshunder vil det være naturlig å få satt opp et eller flere spor/runderingskurs ila sommer/tidlig høst i området.

Oslo Hundeskole ser på Stian som en ressursperson som vil være en viktig brikke i Oslo Hundeskole i årene som kommer. Både som avdelingsleder i et område med stort potensiale, men også som en bidragsyter innad i Oslo Hundeskole.

Vi ønsker Stian Kristiansen velkommen til Oslo Hundeskole!