Valpekurs Jessheim 19. og 20. oktober

Publisert 14 september 2020

Valpekurs

Kursdato : Fra 19. og 20. oktober 2020

Gi valpen en god start! Fra valpen kommer hjem begynner treningen for å få en sosial og hyggelig familiehund. Det er viktig å komme i gang tidlig med utdanningen slik at hunden blir en god samfunnsborger! På valpekurset i Jessheim får du den hjelpen du ønsker og alle våre instruktører har lang erfaring og god kompetanse!

Valpekurs Jessheim 19. og 20. oktober 2020

Gi valpen en god start!

Valpekurs er første steg i valpens utdanning!

Valpekurs Jessheim

Fra valpen kommer hjem begynner treningen for å få en sosial og hyggelig familiehund. Det er viktig å komme i gang tidlig med utdanningen slik at hunden blir en god samfunnsborger! Hunden er mest formbar i ung alder og starter vi tidlig, blir veien videre enklere!

Valpekurset er for valper fra ca 3 til ca 7 mnd. Valpekurset passer både for deg som vil ha en velfungerende familiehund og for deg som vil drive med en form for hundesport.

Kurset bygger på positiv innlæring med grenser som er enkle å forstå, både for hund og fører. Valp og eier får hjelp til å bli en harmonisk flokk som fungerer og mestrer hverdagen.

Vårt mål er at du og valpen skal ha det moro sammen! Vi har et stort fokus på at dere får et godt samarbeid. Har vi et godt samarbeid, vil innlæring av viktige øvelser være enklere å lære inn!

Kurset er lagt til rette for hele familien, både voksne og barn. Alle er velkommen!

På valpekurset har vi fokus på:

• Få et godt samarbeid mellom valp og fører
  • Sosialisering
  • Miljøtrening
  • Håndtering ved pelsstell, kloklipp, helsesjekk m.m.
  • Lære deg å forstå din valp
  • Lek mellom valp og fører
  • Sitt
  • Bli
  • Innkalling
  • Konsentrasjon
  • Dekk/Ligg
  • Starten på å gå pent i bånd
  • Å svare på alle spørsmål
  • At valpen utdannes til å bli en god samfunnsborger!

I løpet av kurset lærer eierne å rose og motivere hunden riktig. Vi lærer inn forskjellige øvelser på en positiv og morsom måte. Vi jobber med å være oppmerksom på fører, konsentrere seg over lengre perioder, innkalling med forstyrrelser, sitt, sitt og bli, grunnlaget for å gå pent i bånd og grensesetting. Vi legger inn forstyrrelser etter hvert.

HVORFOR SKAL MAN GÅ VALPEKURS I OSLO HUNDESKOLE?

Valpekurset går over 8 ganger.

• 8 kurskvelder på kursplassen

Valpekurset i Jessheim går over 8 ganger. Du kan velge mellom mandager/onsdager og tirsdager/torsdager.

Kursene holdes utendørs ved Plantasjen i Jessheim.  Hovinmovegen 2, 2060 Gardermoen.

Pris: 2100,-

Vi har et pakketilbud med 3 kurs for 5400,- Pakken må kjøpes før kurset starter.  (valpekurs, grunnkurs og hverdagslydighetskurs.)

Ønsker du å melde deg på vårt Valpekurs oktober 2020, kan du bestille her.

Påmeldingsknapp

Du kan også kontakte oss på telefon 22076776 eller an-magrit@oslo-hundeskole.no.

Håper vi sees på vårt valpekurs!

Følg oss gjerne på facebook.

facebook_2015_logo_detail