Skal du på sommerleir? Men hva med Korona?

Publisert 11 februar 2021

Kursdato : Oppdatert 04.02.2021.

Påmeldingene er godt i gang, og mange har allerede meldt seg på. Men mange har spørsmål når det kommer til Korona og de ulike tiltakene.

Vi har nå levd med dette viruset i snart et år. I fjor var vi igjennom en sommer med strenge tiltak. Vi i Barn & Hund har fått god erfaring i å ha sommerleir med Koronatiltak, og vi har blitt gode på det. Sist sommer gjennomførte vi alle sommerleirene uten et eneste utbrudd. Våre tiltak er svært effektive. Det er viktig for oss at alle kan føle seg trygge på Melnes Gård.

Våre tiltak er:

• Deler opp i kohorter
  • Holder god avstand mellom kohortene
  • Ingen syke får delta – verken leirdeltakere eller instruktører
  • Henting og levering av barn – foreldre får ikke forlate bilen. Dere blir møtt av våre instruktører ved bilen. Forskjellige tidspunkt for henting og levering i de forskjellige kohortene.
  • Renhold på gården – egne ansatte som vasker og holder rent til enhver tid.
  • Hygiene hos barn og instruktører.

Vi har fått flere spørsmål om hva som skjer om vi skulle bli nedstengt eller satt i karantene av helsemyndighetene.

Dette er lite sannsynlig at kommer til å skje i sommer, men vi har likevel forberedt oss på det. Vi har laget nye punkt i våre kjøpsvillkår som du finner her:

Som det står i kjøpsvilkårene våre, så får du refundert innbetalt beløp ved en evt. nedstenging av myndighetene. Da minus 1.000 kroner. Dette beløpet får du som en rabatt på neste leir dere bestiller.

Se denne filmen. Der kan du få svar på noen av dine spørsmål rundt dette med sommerleir og Korona:

Trykk her for å se filmen!

Vi er klare for sommerleir! Håper du også er det!