Ønsker du mer informasjon?

Publisert 22 april 2024

Ønsker du mer informasjon om hundetrener og instruktørutdannelsen? Bli med på et eventyrlig år og start din reise mot å bli ekspert innen hundetrening!

Er du interessert i vår Hundetrener og Instruktørutdannelse?

Ønsker du å få ekstra informasjon?

Registrer deg her, og få mail fra oss!

Det er helt uforpliktende!

Utdannelsen ved Oslo Hundeskole gir deg nødvendig kunnskap og ferdigheter til å håndtere ulike atferdsproblemer hos hunder og til å veilede hundeeiere på en positiv og effektiv måte. Med en solid forståelse av hundens atferd og behov, kan du som instruktør bidra til å styrke båndet mellom hunder og deres eiere, og hjelpe dem med å oppnå ønskede resultater gjennom trening og oppdragelse.

Oslo Hundeskole har 30 års erfaring og vi er den største hundeskolen i Skandinavia. Med en slik solid bakgrunn kan du forvente at vi har opparbeidet oss betydelig ekspertise og profesjonalitet innen hundetrening og håndtering av hunder. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester, fra valpekurs, grunnleggende lydighetskurs til mer spesialiserte kurs som hundeadferd og konkurransetrening.

Ved å kombinere teoretisk kunnskap med praktisk trening, vil du være godt rustet til å møte utfordringene som en hundetrener kan stå overfor.

Vår hundetrener- og instruktørutdannelse er skreddersydd for alle, uavhengig av erfaring eller bakgrunn. Vi ønsker å åpne dørene for alle som deler vår lidenskap for hunder og som ønsker å lære mer om hundetrening og adferd.

Enten du er en erfaren hundeeier som ønsker å utvide dine kunnskaper og ferdigheter, en nybegynner som ønsker å lære grunnleggende treningsmetoder, eller rett og slett en som elsker hunder og ønsker å jobbe med dem profesjonelt, er vår utdannelse designet for deg.

Kontaktinfo

Epost: an-magrit@oslo-hundeskole.no