Innhold og datoer høsten 2024

Publisert 23 april 2024

Kursdato : 23. august 2024

Hundetrener og instruktørutdannelse. Innhold og datoer for høsten 2024.

Bli med på et eventyrlig år og start din reise mot å bli ekspert innen hundetrening! Meld deg på vårt hundetrener og instruktørkurs!

Gjennom dette spennende hundekurset ved Oslo Hundeskole får du fordypet deg i studien av hundeadferd. Du lærer om hundens naturlige instinkter, hvordan de lærer og kommuniserer, og hvordan man kan forstå og forme deres atferd på en positiv måte. Fra grunnleggende lydighetstrening til avanserte teknikker for å håndtere problemadferd. Her får du kunnskap og ferdigheter slik at du blir en dyktig hundetrener.

Modul 1 - hundetrener

Modul 2 - instruktørens rolle

Hvor er samlingene!

Teorien gjennomføres på Kløfta: Kløfta Velhus, Kongsvingervegen 10, 2040 Kløfta. Gratis parkering. Det er også mulig å følge teorien over Zoom, men vi anbefaler på det sterkeste at deltakere er med i klasserommet.

De praktiske treningene er på Kløfta og Alnaparken i Oslo På fredag har vi kurs fra 18.30 – ca 21.00. På lørdag og søndag varer dagene fra 09.00 – ca 15.00. Enkelte helger kan dette avvike noe avhengig av helgens tema.

Priser:

Kurset koster i sin helhet 24900,-
Pris modul 1: 18700,-
Pris modul 2: 7800,-

(må ha bestått modul 1)

Påmeldingen er bindende.

Ønsker du å melde deg på vår hundetrener og instruktørutdanning, kan du bestille her.

Kontaktinfo:

E-post: an-magrit@oslo-hundeskole.no